kosaram

0 db | 0 Ft
Készleten: 529 db

Termékeink

Matrac típusok:

Egyéb jellemzők:

Matrac méretek:

Matrac árak (90*200 cm):

Matrac márkák:

Ágyrácsok:

Ágykeretek:

Matracvédők:

Párnák:

Kapcsolat

Fizetési módok

Házhozszállítás

Rugós matrac hátránya

Rugós fekvőbetét rugós matracok hátránya leginkább a rugós matracok formakövetésében nyilvánul meg, hiszen a nagy felületű bonell rugók egymással szorosan összedrótozva egy szinte egységes és síkban benyomható felületet alkot. Az optimális pontrugalmas formakövetéssel szemben tehát a rugós...

1 2 3 4 5
Házhoz szállítás
Hotline
+36 20 404 73 17 info@matracvasarlas.hu
Hétfő-péntek: 10-18h között
Ceriflex minőségi olasz vákuum matracok Best Dream Billerbeck Life Sleep matracok by Isbir Levital matracok Rottex logó Medical Concept matracok Hilding logo Allegro

Matrac tapasztalatok, vélemények

Matracvásárlás.hu
2019-11-29 18:47:56

best dream perfect fusion

Tisztelt Szabó úr!

Alap értelmezésben új matrac esetén és két nap elteltével nem egy jó érték. Engedje meg azonban, hogy megjegyezzük, hogy amennyiben nem szabályosan mérünk egy matracot, úgy szinte bármilyen értéket lehet kapni. Amennyiben a matrac az ágykeretben van, úgy érdemes keretbe egy rudat, seprűnyelet, bármilyen hosszú egyenes tárgyat ráhelyezni úgy, hogy az egy 10 cm-t túllógjon a matracon az ágy széle felé. A centit vagy más mérőeszközt betoljuk a matrac mellett egészen az ágyrácsig és az ágyrács és a matracra helyezett tárgy alsó széle közötti távolság lesz a matrac magassága.

Amennyiben a termék mérete ilyen mérés mellett és 72 óra elteltével is aggályos, úgy kérjük jelezze a problémát a garancia (kukac) matracvásárlás /pont/ hu mail címen.


Üdvözlettel:

MatracVásárlás
Ügyfélszolgálat
+36 20 40 47 317
+36 1 785 71 39

Szabó Péter írta:

Érdeklődnék, hogy normális-e ha a best dream perfect fusion matrac kibontás és 2 nap várakozás után csak 18 cm magas lett. köszönöm

Szabó Péter
2019-11-29 17:44:22

best dream perfect fusion

Érdeklődnék, hogy normális-e ha a best dream perfect fusion matrac kibontás és 2 nap várakozás után csak 18 cm magas lett. köszönöm

Matracvásárlás.hu
2019-02-26 08:44:59

REklamáció

Tisztelt Langár úr!

Köszönjük szépen az észrevételt, igyekszünk segíteni a probléma megoldásában. Ehhez legyen szíves felvenni garanciális ügyéntézésünkkel a kapcsolatot a garancia (kukac) matracvasarlas /pont/ hu mail címen és igyekszünk a lehető leggyorsabban kivizsgálni az esetet. Az ügy gyorsítása érdekében érdemes egyből a kapott számla, garanciajegy másolatát és lehetőség szerint néhány fényképet a termékről, amelyek mutatják, hogy Ön valóban nem a megfelelő matracot kapta.


Üdvözlettel:

MatracVásárlás
Ügyfélszolgálat
+36 20 40 47 317
+36 1 785 71 39

Langár Lajos írta:

Vásároltam önöknél egy relax prémium matracot. Szerintem nem a megfelelő árut kaptam mert szine , kialakítása és a vastagsága sem egyezik. Remélem korrektek lesznek és nem kell a hatósághoz fordulnom.

Langár Lajos
2019-02-26 08:15:46

REklamáció

Vásároltam önöknél egy relax prémium matracot. Szerintem nem a megfelelő árut kaptam mert szine , kialakítása és a vastagsága sem egyezik. Remélem korrektek lesznek és nem kell a hatósághoz fordulnom.

Matracvásárlás.hu
2018-09-27 09:23:03

Rendelés teljesítése

Tisztelt Gál Józsefné,

Sajnos volt egy kis csúszás az Ön által rendelt termék esetében.
A mai napra várjuk, hogy megjöjjön minden ami elmaradt.
Amint a matrac beérkezett, keresni fogom Önt a szállítással kapcsolatban.
Elnézését kérjük a késlekedésért és köszönjük türelmét.

További szép napot.

Üdvözlettel:

MatracVásárlás
Ügyfélszolgálat
+36 20 40 47 317
+36 1 785 71 39

Gál Józsefné írta:

Üdvözlöm,

Érdeklődni szeretnék, hogy a megrendelésem mikor kerül teljesítésre. Szeptember 8-án rendeltem Best Dream Pocket Spring zsákrugós matracot. A visszaigazoláson 7-10 munkanap szállítási határidőt tüntettek fel, azonban a mai napig nem érkezett még meg.

Üdvözlettel:
Gál Józsefné

Gál Józsefné
2018-09-26 18:58:18

Rendelés teljesítése

Üdvözlöm,

Érdeklődni szeretnék, hogy a megrendelésem mikor kerül teljesítésre. Szeptember 8-án rendeltem Best Dream Pocket Spring zsákrugós matracot. A visszaigazoláson 7-10 munkanap szállítási határidőt tüntettek fel, azonban a mai napig nem érkezett még meg.

Üdvözlettel:
Gál Józsefné

Matracvásárlás.hu
2018-08-23 10:14:48

garancia

Tisztelt Kovács úr!

Kérdésére válaszunkat email formájában a megrendeléskor megadott email címre megküldtük Önnek.


Üdvözlettel:

MatracVásárlás
Ügyfélszolgálat
+36 20 40 47 317
+36 1 785 71 39

Kovács Ferenc írta:

Köszönöm!

A jogszabály úgy szól tudtommal hogy :

"Kipróbálhatjuk-e a terméket az elállási határidő alatt?

Természetesen igen, hiszen pontosan ez az elállási jog lényege, hogy a 14 napos határidő alatt megbizonyosodhassunk arról, hogy a termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra és megfelel az egyéni használati céljaink teljesítésére, tehát a csomagolás felbontása és a termék kipróbálása nem vezet az elállási jogunk elvesztéséhez [kivéve zárt csomagolású egészségvédelmi, higiéniai termékek, hang-, illetve képfelvétel (CD és DVD lemezek), számítógépes szoftver esetében].

Fontos tudni ugyanakkor, hogy ha a terméket nem csak kipróbáltuk, hanem ezen felül is használtuk, akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozunk a vállalkozás felé."
Fogyasztóvédelem
http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/2709#Kipróbálhatjuk-e a terméket az elállási határidő alatt?


Ez van a fogyasztóvédelem honlapján!
Ha nem próbáljuk ki honnan tudjuk hogy a nekünk nem megfelelő?
A vásárlás előtt felhívtam az Önök ügyfél szolgálatát és az igényeim ezt a matracot ajánlották amit megvettem.
Nem azt mondom hogy visszaakarom küldeni csak tudni szeretném milyen lehetőségeim vannak!
Azért az ágybetétet hosszú időre vesszük,hiszen abban töltjük az életünk kb. egy harmadát!

Várom válaszukat!

Kovács Ferenc
2018-08-17 19:34:44

garancia

Köszönöm!

A jogszabály úgy szól tudtommal hogy :

"Kipróbálhatjuk-e a terméket az elállási határidő alatt?

Természetesen igen, hiszen pontosan ez az elállási jog lényege, hogy a 14 napos határidő alatt megbizonyosodhassunk arról, hogy a termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra és megfelel az egyéni használati céljaink teljesítésére, tehát a csomagolás felbontása és a termék kipróbálása nem vezet az elállási jogunk elvesztéséhez [kivéve zárt csomagolású egészségvédelmi, higiéniai termékek, hang-, illetve képfelvétel (CD és DVD lemezek), számítógépes szoftver esetében].

Fontos tudni ugyanakkor, hogy ha a terméket nem csak kipróbáltuk, hanem ezen felül is használtuk, akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozunk a vállalkozás felé."
Fogyasztóvédelem
http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/2709#Kipróbálhatjuk-e a terméket az elállási határidő alatt?


Ez van a fogyasztóvédelem honlapján!
Ha nem próbáljuk ki honnan tudjuk hogy a nekünk nem megfelelő?
A vásárlás előtt felhívtam az Önök ügyfél szolgálatát és az igényeim ezt a matracot ajánlották amit megvettem.
Nem azt mondom hogy visszaakarom küldeni csak tudni szeretném milyen lehetőségeim vannak!
Azért az ágybetétet hosszú időre vesszük,hiszen abban töltjük az életünk kb. egy harmadát!

Várom válaszukat!

Matracvásárlás.hu írta:

Tisztelt Kovács úr!

Az Általános Szerződési Feltételek 8. pontja értelmében természetesen visszaszállíthatja a terméket abban az esetben ha a csomagolás bontatlan, a terméket nem vette igénybe.

Üdvözlettel:

MatracVásárlás
Ügyfélszolgálat
+36 20 40 47 317
+36 1 785 71 39

Matracvásárlás.hu
2018-08-17 15:53:17

garancia

Tisztelt Kovács Ferenc,

A vonatkozó jogszabály értelmében az elálláshoz való jog nem gyakorolható, amennyiben „olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza” vagy „olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel”.



Üdvözlettel:

MatracVásárlás
Ügyfélszolgálat
+36 20 40 47 317
+36 1 785 71 39

Kovács Ferenc írta:

Köszönöm!

A jogszabály úgy szól tudtommal hogy :

"Kipróbálhatjuk-e a terméket az elállási határidő alatt?

Természetesen igen, hiszen pontosan ez az elállási jog lényege, hogy a 14 napos határidő alatt megbizonyosodhassunk arról, hogy a termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra és megfelel az egyéni használati céljaink teljesítésére, tehát a csomagolás felbontása és a termék kipróbálása nem vezet az elállási jogunk elvesztéséhez [kivéve zárt csomagolású egészségvédelmi, higiéniai termékek, hang-, illetve képfelvétel (CD és DVD lemezek), számítógépes szoftver esetében].

Fontos tudni ugyanakkor, hogy ha a terméket nem csak kipróbáltuk, hanem ezen felül is használtuk, akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozunk a vállalkozás felé."
Fogyasztóvédelem
http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/2709#Kipróbálhatjuk-e a terméket az elállási határidő alatt?


Ez van a fogyasztóvédelem honlapján!
Ha nem próbáljuk ki honnan tudjuk hogy a nekünk nem megfelelő?
A vásárlás előtt felhívtam az Önök ügyfél szolgálatát és az igényeim ezt a matracot ajánlották amit megvettem.
Nem azt mondom hogy visszaakarom küldeni csak tudni szeretném milyen lehetőségeim vannak!
Azért az ágybetétet hosszú időre vesszük,hiszen abban töltjük az életünk kb. egy harmadát!

Várom válaszukat!

Kovács Ferenc
2018-08-17 13:45:50

garancia

Köszönöm!

A jogszabály úgy szól tudtommal hogy :

"Kipróbálhatjuk-e a terméket az elállási határidő alatt?

Természetesen igen, hiszen pontosan ez az elállási jog lényege, hogy a 14 napos határidő alatt megbizonyosodhassunk arról, hogy a termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra és megfelel az egyéni használati céljaink teljesítésére, tehát a csomagolás felbontása és a termék kipróbálása nem vezet az elállási jogunk elvesztéséhez [kivéve zárt csomagolású egészségvédelmi, higiéniai termékek, hang-, illetve képfelvétel (CD és DVD lemezek), számítógépes szoftver esetében].

Fontos tudni ugyanakkor, hogy ha a terméket nem csak kipróbáltuk, hanem ezen felül is használtuk, akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozunk a vállalkozás felé."
Fogyasztóvédelem
http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/2709#Kipróbálhatjuk-e a terméket az elállási határidő alatt?


Ez van a fogyasztóvédelem honlapján!
Ha nem próbáljuk ki honnan tudjuk hogy a nekünk nem megfelelő?
A vásárlás előtt felhívtam az Önök ügyfél szolgálatát és az igényeim ezt a matracot ajánlották amit megvettem.
Nem azt mondom hogy visszaakarom küldeni csak tudni szeretném milyen lehetőségeim vannak!
Azért az ágybetétet hosszú időre vesszük,hiszen abban töltjük az életünk kb. egy harmadát!

Várom válaszukat!

Matracvásárlás.hu írta:

Tisztelt Kovács úr!

Az Általános Szerződési Feltételek 8. pontja értelmében természetesen visszaszállíthatja a terméket abban az esetben ha a csomagolás bontatlan, a terméket nem vette igénybe.

Üdvözlettel:

MatracVásárlás
Ügyfélszolgálat
+36 20 40 47 317
+36 1 785 71 39

Kérdezzen bátran! Mi válaszolunk!




Az email címet nem kötelező megadni. Csak akkor lesz használva, ha válasz érkezik a kérdésére (egy figyelmeztető elektronikus levelet kap), nem jelenik meg az Ön hozzászólásánál.